Polytechnic and design, Vol. 10 No. 2, 2022.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2022-10-2-02
GOPRO KAMERA NA PRAGU ZRELE FAZE
Joško Lozić
orcid.org/0000-0001-5568-5279
; University North, Trg Žarka Dolinara 1, 48000 Koprivnica, Croatia
Katerina Fotova Čiković
; University North, Trg Žarka Dolinara 1, 48000 Koprivnica, Croatia
Abstract
Cilj - je rada istražiti poslovne rezultate korporacije GoPro te analizirati promjene koje se događaju u okruženju korporacije, a koje značajno utječu na poslovne rezultate. Metodologija/dizajn – istraživanje se temelji na financijskim izvješćima korporacije te na drugim relevantnim izvorima za znanstvena istraživanja. Istraživanje je strukturirano prema odabranim financijskim pokazateljima koji najbolje ocrtavaju poslovnu situaciju korporacije.
Rezultati – istraživanja su potvrdili značajne promjene poslovnog rezultata u posljednjih nekoliko godina, a koji su povezani s ukupnim promjenama na globalnom tržištu video kamera.
Zaključak – korporacija GoPro je ušla u zrelu poslovnu fazu te se suočila s ozbiljnim padom prodaje. Pad prodaje te pad prihoda ukazuje na potrebu potpunog restrukturiranja poslovnih aktivnosti kako bi se zaustavilo negativne trendova prihoda odnosno kumuliranje gubitaka iz core djelatnosti.
Keywords
akcijska kamera; GoPro; neto dobit; prihodi; zrela faza
Hrčak ID:
284313
URI
Publication date:
2.5.2022.
Visits: 754 *