Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2022-10-2-02

GOPRO KAMERA NA PRAGU ZRELE FAZE

Joško Lozić orcid id orcid.org/0000-0001-5568-5279 ; Sveučilište Sjever, Trg Žarka Dolinara 1, 48000 Koprivnica, Hrvatska
Katerina Fotova Čiković ; Sveučilište Sjever, Trg Žarka Dolinara 1, 48000 Koprivnica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 374 Kb

str. 91-96

preuzimanja: 143

citiraj


Sažetak

Cilj - je rada istražiti poslovne rezultate korporacije GoPro te analizirati promjene koje se događaju u okruženju korporacije, a koje značajno utječu na poslovne rezultate. Metodologija/dizajn – istraživanje se temelji na financijskim izvješćima korporacije te na drugim relevantnim izvorima za znanstvena istraživanja. Istraživanje je strukturirano prema odabranim financijskim pokazateljima koji najbolje ocrtavaju poslovnu situaciju korporacije.
Rezultati – istraživanja su potvrdili značajne promjene poslovnog rezultata u posljednjih nekoliko godina, a koji su povezani s ukupnim promjenama na globalnom tržištu video kamera.
Zaključak – korporacija GoPro je ušla u zrelu poslovnu fazu te se suočila s ozbiljnim padom prodaje. Pad prodaje te pad prihoda ukazuje na potrebu potpunog restrukturiranja poslovnih aktivnosti kako bi se zaustavilo negativne trendova prihoda odnosno kumuliranje gubitaka iz core djelatnosti.

Ključne riječi

akcijska kamera; GoPro; neto dobit; prihodi; zrela faza

Hrčak ID:

284313

URI

https://hrcak.srce.hr/284313

Datum izdavanja:

2.5.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 754 *