Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.38190/ope.12.2.4

Strateška analiza poduzeća Fun Experience d.o.o. (Amazinga)

Tomo Rajić ; European Business School Zagreb
Ivica Katavić orcid id orcid.org/0000-0001-5899-5301 ; University College for Safety


Full text: croatian pdf 1.231 Kb

page 121-140

downloads: 555

cite


Abstract

Amazinga je najveći park u unutarnjem prostoru i kao takav jedini je u Hrvatskoj i Europi koji nudi atrakcije za sve dobne skupine, bez donjeg i gornjeg dobnog ograničenja (širok raspon atrakcija za sve životne dobi). Poduzeće je osnovano 2019. godine te je pogođeno globalnim širenjem koronavirusa 2020. i 2021. godine. Iako sada dobro posluje, njeni razvojni kapaciteti nisu dovoljno iskorišteni. Stoga je glavni cilj ovog istraživanja bio identificirati mogućnost širenja poslovanja Amazinge. Pri tome su korištene kvalitativne metode istraživanja i analiza sadržaja relevantne literature i dokumentacije poduzeća te su provedeni polustrukturirani intervjui na populaciji donositelja odluka odabranog poduzeća s veličinom uzorka od 6 (N=6) ispitanika. Uz navedeno, provedena je i Google Forms anketa na populaciji dosadašnjih i potencijalnih klijenata razne životne dobi. Veličina uzorka je 112 (N=112) ispitanika. Cilj ankete bio je saznati kakvo je njihovo dosadašnje iskustvo s Amazingom i njihovu sveukupnu ocjenu parka. U sklopu istraživanja provedena je i SWOT analiza, financijska analiza i analiza konkurencije. Rezultati istraživanja pokazuju da je postojeća strateška pozicija Amazinge snažna te da je poduzeće usmjereno k daljnjem razvoju, održavanju konkurentske prednosti i širenju na druga tržišta, uključujući i ona izvan granica RH.

Keywords

Amazinga; entertainment centar; strateška analiza; unaprjeđenje poslovanja

Hrčak ID:

290037

URI

https://hrcak.srce.hr/290037

Publication date:

30.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.283 *