Professional paper
https://doi.org/10.38190/ope.12.2.10
Afirmacija glamping turizma
Monika Katić
; European Business School Zagreb - EBUS
Vitomir Tafra
; European Business School Zagreb - EBUS
Abstract
Glamping turizam svojevrsna je inovacija u turističkoj ponudi i sinonim za specifično kampiranje koje prati visoka kvaliteta usluge. To je spoj prirodnog ambijenta i visokog uksuza koji se nudi u glamping kampovima u visoko razvijenim turističkim destinacijama u zemlji i inozemstvu. Također, cilj je prikazati mogućnosti koje glamping turizam nudi u Europi te kako je došlo do razvitka specifične turističke ponude u kojoj prednjače nordijske zemlje. One su iskoristile prirodne fenomene, oštru zimu, osunčana ljeta u ruralnim dijelovima, daleko od gradova i svjetla. Za afirmaciju i promociju glamping turizma bitnu ulogu imaju društvene mreže. Afirmacija glamping turizma putem društvenih mreža omogućava promociju vizualnog sadržaja, što je doprinijelo povećanju želje za putovanjima, istraživanju prirode i prirodnih bogatstva. Potražnja za glamping kampovima prerasla je ponudu tako da danas bilježimo izrazito veću potražnju od ponude. Metode istraživanja korištene u ovom radu kvalitativne su te je, uz analizu sadržaja relevantne literature, provedena Google Forms anketa na uzorku od 107 (N-107) ispitanika. Cilj ankete bio je istražiti stavove ispitanika o glamping turizmu i komunikacijskim kanalima informiranja o sadržaju ponuda na tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju da je dominantna uloga društvenih mreža u afirmaciji glamping turizma.
Keywords
glamping smještaj; kamping turizam; društvene mreže
Hrčak ID:
290039
URI
Publication date:
30.12.2022.
Visits: 1.231 *