Professional paper
S IGRAMA DO PROMJENE SLIKE O SEBI
Sunčica Marušić Dalić
; Osnovna šola IV, Murska Sobota
Abstract
Djeca s posebnim potrebama imaju slabije samopouzdanje i lošiju sliku o sebi od svojih vršnjaka bez teškoća u razvoju. Da bi razvili pozitivnu sliku o sebi moraju doživljavati uspjeh, uspješno sklapati prijateljstva te biti prihvaćeni u zajednici. Odnosi s vršnjacima izuzetno su važni za svu djecu uključujući i djecu s posebnim potrebama. Stoga je inkluzija jedan od načina da učenici s posebnim potrebama imaju mogućnost stvaranja odnosa unutar skupine. Učenici bez teškoća zapravo imaju izuzetno važnu ulogu u procesu inkluzije za učenike s posebnim potrebama. Uključivanje učenika s posebnim potrebama u redovan razred ne osigurava automatski socijalnu integraciju i prihvaćanje tih učenika. Iz mnogih istraživanja vidljivo je da kontakti između učenika s posebnim potrebama i učenika bez teškoća ne nastaju sami, već ih treba poticati. Stoga ćemo u ovom radu prikazati igre koje utječu na bolje prihvaćanje učenika s posebnim potrebama u uvjetima inkluzije i na razvoj pozitivnije slike o sebi.
Keywords
igre, slika o sebi, socijalizacija, inkluzija
Hrčak ID:
290772
URI
Publication date:
1.3.2023.
Visits: 1.007 *