Skip to the main content

Professional paper

S IGRAMA DO PROMJENE SLIKE O SEBI

Sunčica Marušić Dalić ; Osnovna šola IV, Murska Sobota


Full text: croatian pdf 187 Kb

page 642-647

downloads: 556

cite


Abstract

Djeca s posebnim potrebama imaju slabije samopouzdanje i lošiju sliku o sebi od svojih vršnjaka bez teškoća u razvoju. Da bi razvili pozitivnu sliku o sebi moraju doživljavati uspjeh, uspješno sklapati prijateljstva te biti prihvaćeni u zajednici. Odnosi s vršnjacima izuzetno su važni za svu djecu uključujući i djecu s posebnim potrebama. Stoga je inkluzija jedan od načina da učenici s posebnim potrebama imaju mogućnost stvaranja odnosa unutar skupine. Učenici bez teškoća zapravo imaju izuzetno važnu ulogu u procesu inkluzije za učenike s posebnim potrebama. Uključivanje učenika s posebnim potrebama u redovan razred ne osigurava automatski socijalnu integraciju i prihvaćanje tih učenika. Iz mnogih istraživanja vidljivo je da kontakti između učenika s posebnim potrebama i učenika bez teškoća ne nastaju sami, već ih treba poticati. Stoga ćemo u ovom radu prikazati igre koje utječu na bolje prihvaćanje učenika s posebnim potrebama u uvjetima inkluzije i na razvoj pozitivnije slike o sebi.

Keywords

igre, slika o sebi, socijalizacija, inkluzija

Hrčak ID:

290772

URI

https://hrcak.srce.hr/290772

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 1.007 *