Skip to the main content

Professional paper

OD SLOVA DO RIJEČI I REČENICA

Silvija Permoser ; OŠ Raka


Full text: croatian pdf 340 Kb

page 736-742

downloads: 328

cite


Abstract

Opismenjavanje može biti vrlo stresno za sve sudionike, kako učenike, tako i njihove roditelje te učitelje. Didaktičke igre predstavljaju dokazan i učinkovit pristup. Obuhvaćaju kretanje i igru koja je učenicima bliska, a posljedično pružaju unutarnju motivaciju, tako da učenici žele znati više. Učitelji moraju promijeniti pristup podučavanju i pripremiti više didaktičkog materijala. Na ovaj način doprinijet će napretku učenika u učenju i drugim područjima. Zahvaljujući didaktičkim igrama koje učenici izvode u paru ili skupini razvijaju se međuvršnjačka suradnja, znatiželja i strpljenje.

Keywords

prvi razred, didaktička igra, opismenjavanje, pisanje

Hrčak ID:

291306

URI

https://hrcak.srce.hr/291306

Publication date:

1.3.2023.

Visits: 794 *