Professional paper
TIMSKI PRISTUP SPECIJALNIH I REHABILITACIJSKIH PEDAGOGA U RADU S DJECOM S POSEBNIM POTREBAMA
Doris Vouri
; Osnovna škola Dr. Ljudevita Pivka Ptuj, Slovenija
Abstract
Rad specijalnih i rehabilitacijskih pedagoga temelji se na timskom pristupu. U cilju optimalnog poticanja i razvoja funkcioniranja djeteta neophodan je doprinos stručnog tima koji čine specijalni i rehabilitacijski pedagozi, logopedi, psiholozi, savjetodavni radnici i voditelj odgojno-obrazovne ustanove. Timski rad svih stručnih radnika u praksi je potrebno provoditi na dnevnoj bazi, dakle svakodnevno. Za učinkovit i uspješan timski rad važno je postaviti jasne i ostvarive zajedničke ciljeve koji su usmjereni na osnaživanje djeteta i njegovo napredovanje u svim područjima razvoja. Kako bi se olakšalo postizanje timski planiranih ciljeva, potrebno je uzeti u obzir raznolikost dinamike, procesa i pojava u timu, poput motivacije, pozitivne međuovisnosti, radnog zadovoljstva, učinkovitosti tima itd. Što je veće zadovoljstvo pojedinca na njegovom radnom mjestu, to će biti viša i njegova motivacija za timski rad, te će biti ostvarena bolja komunikacija među članovima tima koji će izraziti višu motiviranost. Samim time cjelokupan tim radit će učinkovitije.
Keywords
timski rad, specijalni i rehabilitacijski pedagozi, djeca s posebnim potrebama
Hrčak ID:
303129
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 378 *