Professional paper
PODNE IGRE
Mojca Debeljak
; Osnovna škola Orehek Kranj, Slovenija
Abstract
Igra je sastavni dio djetetova života. Ona je slobodna, spontana, kreativna i istraživačka aktivnost koja slijedi unutarnju potrebu. Bit igre je da se djeca opuste i na ugodan način dožive i nauče nešto novo.Osim igre, kretanje ima važnu ulogu u razvoju i zdravlju djeteta. Osim na razvoj, ono značajno utječe na djetetove sportske vještine, samopouzdanje i samostalnost. Bavljenjem sportskim aktivnostima dijete se uči radnim navikama, suradnji s drugima te poštivanju sebe i drugih.Učenje, igra i kretanje idu ruku pod ruku i tijekom školovanja. U današnje vrijeme učitelji imaju na raspolaganju velik broj igara koje nastavu mogu učiniti zanimljivijom, opuštenijom i raznovrsnijom. Jedan od „alata“ svakako su podne (parterne) igre koje su više od same igre. Odlično su sredstvo za vježbanje koordinacije i motoričkih vještina te odlično sredstvo za učenje.U našoj školi imamo popodnevne igre i često ih koristimo za vrijeme odmora, u produženom boravku, kao i tijekom same nastave, kada se učenici trebaju opustiti, kada ranije završe nastavu ili kada im treba motivacija za daljnji rad.
Keywords
zdravlje, aktivnost opuštanja, kretanje, igra
Hrčak ID:
303380
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 480 *