Skip to the main content

Professional paper

OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNIH CILJEVA MEĐUPREDSTAVNIM POVEZIVANJEM

Marjeta Horvat ; Osnovna škola Gorišnica


Full text: croatian pdf 469 Kb

page 522-527

downloads: 154

cite


Abstract

Međupredmetna nastava omogućuje cjelovitu obradu sadržaja. To više motivira učenike i priprema ih za cjeloživotno učenje. U prvoj trijadi često se isprepliću ciljevi različitih predmeta pa se nastava može planirati međupredmetno. Učenici samo produbljuju i učvršćuju znanja i sadržaje stečene iz jednog predmeta u drugom. Budući da su već upoznati sa sadržajem, puno su sigurniji. Sadržaji im stoga nisu strani jer su o njima već čuli u drugim predmetima. Kod učenja na daljinu međupredmetna integracija je vrlo preporučljiva jer skraćuje vrijeme koje učenici inače troše na učenje novih sadržaja i manje se opterećuje gradivom za učenje. U ovom radu bit će navedeni neki primjeri dobre prakse interdisciplinarne nastave u školi i učenja na daljinu.

Keywords

interdisciplinarna integracija, realizacija cilja, interdisciplinarna integracija u učenju na daljinu

Hrčak ID:

304687

URI

https://hrcak.srce.hr/304687

Publication date:

1.7.2023.

Visits: 407 *