Stručni rad
OSTVARIVANJE ODGOJNO-OBRAZOVNIH CILJEVA MEĐUPREDSTAVNIM POVEZIVANJEM
Marjeta Horvat
; Osnovna škola Gorišnica
Sažetak
Međupredmetna nastava omogućuje cjelovitu obradu sadržaja. To više motivira učenike i priprema ih za cjeloživotno učenje. U prvoj trijadi često se isprepliću ciljevi različitih predmeta pa se nastava može planirati međupredmetno. Učenici samo produbljuju i učvršćuju znanja i sadržaje stečene iz jednog predmeta u drugom. Budući da su već upoznati sa sadržajem, puno su sigurniji. Sadržaji im stoga nisu strani jer su o njima već čuli u drugim predmetima. Kod učenja na daljinu međupredmetna integracija je vrlo preporučljiva jer skraćuje vrijeme koje učenici inače troše na učenje novih sadržaja i manje se opterećuje gradivom za učenje. U ovom radu bit će navedeni neki primjeri dobre prakse interdisciplinarne nastave u školi i učenja na daljinu.
Ključne riječi
Hrčak ID:
304687
URI
Datum izdavanja:
1.7.2023.
Posjeta: 407 *