Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.15291/geoadria.569

Razvoj i funkcije kupovnih centara u Zadru

Martina Jakovčić ; Department of Geography, Faculty of Science, Zagreb
Ivica Rendulić ; Department of Geography, Faculty of Science, Zagreb


Full text: croatian pdf 2.169 Kb

page 97-117

downloads: 1.405

cite

Full text: english pdf 2.169 Kb

page 97-117

downloads: 1.255

cite


Abstract

U radu je prikazan razvoj kupovnih centara u gradu Zadru. Kupovni centri klasificirani su na trgovačke centre, hipermarkete, specijalizirane hipermarkete te trgovačke centre-hipermarkete ovisno o sadržajima i funkcijama. Osim toga izrađena je i tipologija kupovnih centara prema lokaciji u gradu. Funkcije kupovnih centara analizirane su na osnovi rezultata ankete provedene u kupovnim centrima City Galleriji – Trgovinskom centru Relja i Mercatoru.

Keywords

hipermarketi; Hrvatska; kupovni centri; trgovački centri; trgovina; Zadar

Hrčak ID:

30502

URI

https://hrcak.srce.hr/30502

Publication date:

30.6.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 4.189 *