Skip to the main content

Professional paper

POTENCIJAL PEDAGOŠKOG SAVJETOVANJA U RADU S UČITELJIMA

Martin Hadelan ; Osnovna škola Veliki Bukovec 


Full text: croatian pdf 664 Kb

page 14-19

downloads: 206

cite


Abstract

Unaprjeđivanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa jedan je od temeljnih poslova svakog pedagoga. U okvirima pedagoškog djelovanja, rad i suradnja s učiteljima predstavljaju važan preduvjet za ostvarivanje napretka kvalitete. Pedagog, između ostalog, s učiteljima ostvaruje suradnju putem praćenja ili opservacije nastave. Potencijal pedagoškog savjetovanja učitelja određuje se upravo u momentu analize i razgovora o nastavi, gdje učitelj kao tražitelj savjeta ulazi u proces ponovnog učenja putem kojeg ga se vodi do samoobrazovanja i potiče na pedagoško djelovanje, a sve u svrhu ostvarivanja promjena u nastavi radi njezinog unaprjeđivanja.

Keywords

pedagog, savjetodavno djelovanje, praćenje nastave, suradnja s učiteljima

Hrčak ID:

310032

URI

https://hrcak.srce.hr/310032

Publication date:

1.3.2024.

Visits: 618 *