Professional paper
POTENCIJAL PEDAGOŠKOG SAVJETOVANJA U RADU S UČITELJIMA
Martin Hadelan
; Osnovna škola Veliki Bukovec
Abstract
Unaprjeđivanje kvalitete odgojno-obrazovnog procesa jedan je od temeljnih poslova svakog pedagoga. U okvirima pedagoškog djelovanja, rad i suradnja s učiteljima predstavljaju važan preduvjet za ostvarivanje napretka kvalitete. Pedagog, između ostalog, s učiteljima ostvaruje suradnju putem praćenja ili opservacije nastave. Potencijal pedagoškog savjetovanja učitelja određuje se upravo u momentu analize i razgovora o nastavi, gdje učitelj kao tražitelj savjeta ulazi u proces ponovnog učenja putem kojeg ga se vodi do samoobrazovanja i potiče na pedagoško djelovanje, a sve u svrhu ostvarivanja promjena u nastavi radi njezinog unaprjeđivanja.
Keywords
pedagog, savjetodavno djelovanje, praćenje nastave, suradnja s učiteljima
Hrčak ID:
310032
URI
Publication date:
1.3.2024.
Visits: 618 *