Skip to the main content

Professional paper

Evaluacija projekta virtualna stvarnost u bibliobusu

Iva Grković orcid id orcid.org/0000-0003-0594-533X ; Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci *
Klaudija Mandić ; Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci *
Vladimir Vranješević ; Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci *

* Corresponding author.


Full text: croatian pdf 476 Kb

page 29-42

downloads: 100

cite


Abstract

Cilj. Cilj evaluacije Projekta bio je ocijeniti zadovoljstvo sudionikâ radionica VR-a u svrhu praćenja i podizanja kvalitete Projekta Virtualna stvarnost u Bibliobusu.
Pristup i metodologija. Kako je evaluacija od samoga početka provedbe Projekta, rađena samo na temelju mišljenja učenika koji su sudjelovali na radionicama u sklopu Projekta Virtualna stvarnost u Bibliobusu, bilo je nužno izraditi evaluacijski upitnik za nastavnike, stručne suradnike i ostalo nastavno osoblje koje je također sudjelovalo na spomenutim radionicama. Evaluacijski upitnik rađen je i analiziran preko internetske usluge Google Forms1. Sastavljali su ga knjižničari koji su od samoga početka uključeni u razvojni projekt Virtulana stvarnost u Bibliobusu.
Rezultati. Evaluaciju je ispunilo 40 odraslih polaznika radionica. Analiza evaluacije ukazuje na to kako je primjena novih tehnologija korisna prilikom provođenja obrazovnog programa te da su nove tehnologije itekako poželjne u obrazovnom procesu. Isto tako, ovakve vrste radionica omogućavaju razvijanje digitalnih vještina i primjenu znanja u praksi.
Originalnost. Vrijednost. Prikazom evaluacije razvojnog Projekta Virtualna stvarnost u Bibliobusu naglasak se stavlja na vrednovanje projekta u svrhu njegove nadogradnje, ali se i daje primjer dobre prakse toga kako osmisliti knjižnične usluge koje za cilj imaju
digitalnu inkluziju ranjivih društvenih skupina.

Keywords

digitalni jaz, evaluacija, nove tehnologije, pokretna knjižnica, Virtualna stvarnost u Bibliobusu

Hrčak ID:

316711

URI

https://hrcak.srce.hr/316711

Publication date:

9.5.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 434 *