Skip to the main content

Review article

Strateški komunikacijski menadžment i uloga medija u razvoju održivog ruralnog turizma – integrativni pregledni literature

Manuela Bukovec ; Doktorandica Sveučilišta Alma Mater Europea, Maribor (Slovenija)


Full text: croatian pdf 367 Kb

page 66-83

downloads: 165

cite


Abstract

Zanimljivim medijskim prikazom nekog kraja, uz isticanje njegovih posebnosti poput hrane,
vina, maslinovog ulja ili pak polja lavande, digitalni mediji i društvene mreže preuzimaju sve
važniju ulogu u širenju pozitivnog utjecaja koji održivi ruralni turizam može imati na lokalne
zajednice i okoliš. Novi kanali komunikacije pružaju mogućnost da se ostvari kontakt, jednostavno,
brzo i povoljno. Cilj i svrha ovog rada je sublimiranje rezultate provedenih istraživanja
na temu razvoja održivog ruralnog turizma i kako mediji danas utječu na taj razvoj. Analizirajući
rezultate, autor dolazi do zaključka da je strateško komuniciranje ruralnog turizma sofisticiran
i složen proces, da mora biti precizno osmišljeno i temeljeno na nizu elemenata koji će
određenu destinaciju učiniti interesantnom i poželjnom, a da kanali komuniciranja moraju biti
prilagođeni ciljanoj publici.

Keywords

održivi razvoj, ruralni turizam, komunikacije, mediji, vinski turizam, lokalna hrana

Hrčak ID:

318027

URI

https://hrcak.srce.hr/318027

Publication date:

18.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 524 *