Skip to the main content

Professional paper

Prikaz rezultata kampanje povodom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva na društvenoj mreži Facebook

Karmen Korda Orlović orcid id orcid.org/0000-0003-4950-7083 ; Croatian Institute of Public Health, Zagreb, Croatia
Ivana Andrijašević ; Croatian Institute of Public Health, Zagreb, Croatia
Ivana Brkić Biloš ; Croatian Institute of Public Health, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 210 Kb

page 29-30

downloads: 10

cite

Full text: english pdf 210 Kb

page 29-30

downloads: 5

cite


Abstract

Kampanja provedena tijekom Mjeseca svjesnosti o raku debelog crijeva ostvarila je iznadprosječne
rezultate. Iz dostupnih podataka i parametara može se zaključiti kako veći Indeks jasne komunikacije
pojedine objave i iznos promocije ne jamče bolje rezultate, odnosno angažman objave. Ipak, za
kvalitetniju analizu nužan je veći uzorak. Najveći izazov provođenju ovakvih kampanji predstavljaju
konstantne modifikacije algoritama na samoj društvenoj mreži, u ovom slučaju Facebooka.

Keywords

javnozdravstvena kampanja; NPP debelo crijevo; angažman

Hrčak ID:

318250

URI

https://hrcak.srce.hr/318250

Publication date:

30.6.2024.

Article data in other languages: english

Visits: 38 *