Skip to the main content

Professional paper

Kako poticati razvoj daktilografskih vještina?

Sanja Cetinjanin Thes ; Upravna škola Zagreb


Full text: croatian pdf 497 Kb

page 28-30

downloads: 0

cite


Abstract

Motivacija doprinosi aktivnom sudjelovanju učenika u odgojno-obrazovnom procesu te povoljno utječe na rezultate učenja, odnosno olakšava savladavanje ishoda učenja nekog predmeta i poboljšava razvoj specifičnih strukovnih vještina poput daktilografije. Motivacija se poboljšava kada učenici mogu jasno spoznati vezu između onoga što uče i svojih osobnih ciljeva i interesa. Učenici različito reagiraju na različite oblike motivacije te stoga kod odabira strategije treba voditi računa da vrsta i oblik motivacije budu prilagođeni uzrastu i individualnim sposobnostima učenika, ali i ciljevima koji se nastoje postići. Članak donosi prijedloge za poticanje ekstrinzične i intrinzične motivacije učenika prilikom poučavanja daktilografije, strukovne vještine pravilnog deseteroprstnog tipkanja, te strategije za povećanje motivacije kroz primjenu suvremenih nastavnih metoda poučavanja.

Keywords

daktilografija; vještina; motivacija; razvoj; vježbanje

Hrčak ID:

322807

URI

https://hrcak.srce.hr/322807

Publication date:

1.7.2024.

Visits: 0 *