Daktilosfera, Vol. 1 No. 1, 2024.
Stručni rad
Kako poticati razvoj daktilografskih vještina?
Sanja Cetinjanin Thes
; Upravna škola Zagreb
Sažetak
Motivacija doprinosi aktivnom sudjelovanju učenika u odgojno-obrazovnom procesu te povoljno utječe na rezultate učenja, odnosno olakšava savladavanje ishoda učenja nekog predmeta i poboljšava razvoj specifičnih strukovnih vještina poput daktilografije. Motivacija se poboljšava kada učenici mogu jasno spoznati vezu između onoga što uče i svojih osobnih ciljeva i interesa. Učenici različito reagiraju na različite oblike motivacije te stoga kod odabira strategije treba voditi računa da vrsta i oblik motivacije budu prilagođeni uzrastu i individualnim sposobnostima učenika, ali i ciljevima koji se nastoje postići. Članak donosi prijedloge za poticanje ekstrinzične i intrinzične motivacije učenika prilikom poučavanja daktilografije, strukovne vještine pravilnog deseteroprstnog tipkanja, te strategije za povećanje motivacije kroz primjenu suvremenih nastavnih metoda poučavanja.
Ključne riječi
daktilografija; vještina; motivacija; razvoj; vježbanje
Hrčak ID:
322807
URI
Datum izdavanja:
1.7.2024.
Posjeta: 0 *