Skip to the main content

Review article

PRIMJENA E-MARKETINGA U TURIZMU

Berislav Andrlić ; Polytechnics of Požega, Croatia


Full text: croatian pdf 991 Kb

page 85-97

downloads: 9.682

cite


Abstract

Nije nova činjenica da marketinška koncepcija čini integralni dio turističkog poslovanja. Novost je sve važnije mjesto koje Internet ima u turističkoj i ugostiteljskoj djelatnosti. U ovom radu autor pojašnjava planiranje i provedbu marketinškog programa u turizmu uslijed suvremenih trendova na tržištu. Posebna pozornost posvećuje se Internetu koji je u sektoru turističke industrije, kao uostalom i u svim drugim vrstama poslovanja, promijenio klasične načine poslovanja, te se koristi kao komunikacijski, transakcijski i distribucijski kanal. U radu će se analizirati dostupni podaci o razini korištenja marketinških mogućnosti Interneta u turističkom sektoru. Prema zadnjim istraživanjima vrijednost europskog turističkog online tržišta rapidno se povećala. Slijedom toga, bit će dane i naznake o razvojnim pravcima u budućnosti.

Keywords

turizam; strategija marketinga; Internet

Hrčak ID:

38535

URI

https://hrcak.srce.hr/38535

Publication date:

28.12.2007.

Article data in other languages: english

Visits: 14.219 *