Skip to the main content

Review article

UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA

Marta Čop ; Department of Informatics, Faculty of Philosophy, University of Rijeka, Rijeka, Croatia
Velimir Topolovec ; Department of Informatics, Faculty of Philosophy, University of Rijeka, Rijeka, Croatia


Full text: croatian pdf 2.537 Kb

page 304-313

downloads: 7.594

cite


Abstract

Dobar profesor nikada ne prestaje tragati za novim načinima poučavanja. Ono što profesorima i učiteljima omogućuje bolje prenošenje znanja djeci s posebnim potrebama, leži upravo u suvremenoj tehnologiji. Trenutni stupanj razvoja znanosti i tehnologije stavlja pred gotov čin školu i nužne prilagodbe u poučavanju djece s posebnim potrebama. U tekstu ćemo govoriti o najnovijim tehnologijama informatičkog poučavanja djece s posebnim potrebama, kao i o metodama rada, a ujedno i inkluzije djece s posebnim potrebama u redovni odgojno-obrazovni proces.

Keywords

pomoćne tehnologije; nastavne metode; obrazovanje; invaliditet; problemi u učenju

Hrčak ID:

42352

URI

https://hrcak.srce.hr/42352

Publication date:

23.12.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 10.944 *