Informatologia, Vol. 42 No. 4, 2009.
Pregledni rad
UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA
Marta Čop
; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Velimir Topolovec
; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Sažetak
Dobar profesor nikada ne prestaje tragati za novim načinima poučavanja. Ono što profesorima i učiteljima omogućuje bolje prenošenje znanja djeci s posebnim potrebama, leži upravo u suvremenoj tehnologiji. Trenutni stupanj razvoja znanosti i tehnologije stavlja pred gotov čin školu i nužne prilagodbe u poučavanju djece s posebnim potrebama. U tekstu ćemo govoriti o najnovijim tehnologijama informatičkog poučavanja djece s posebnim potrebama, kao i o metodama rada, a ujedno i inkluzije djece s posebnim potrebama u redovni odgojno-obrazovni proces.
Ključne riječi
pomoćne tehnologije; nastavne metode; obrazovanje; invaliditet; problemi u učenju
Hrčak ID:
42352
URI
Datum izdavanja:
23.12.2009.
Posjeta: 10.998 *