Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UPOTREBA INFORMACIJSKE I KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (ICT) U OBRAZOVANJU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA

Marta Čop ; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Velimir Topolovec ; Odsjek za informatiku, Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.537 Kb

str. 304-313

preuzimanja: 7.316

citiraj


Sažetak

Dobar profesor nikada ne prestaje tragati za novim načinima poučavanja. Ono što profesorima i učiteljima omogućuje bolje prenošenje znanja djeci s posebnim potrebama, leži upravo u suvremenoj tehnologiji. Trenutni stupanj razvoja znanosti i tehnologije stavlja pred gotov čin školu i nužne prilagodbe u poučavanju djece s posebnim potrebama. U tekstu ćemo govoriti o najnovijim tehnologijama informatičkog poučavanja djece s posebnim potrebama, kao i o metodama rada, a ujedno i inkluzije djece s posebnim potrebama u redovni odgojno-obrazovni proces.

Ključne riječi

pomoćne tehnologije; nastavne metode; obrazovanje; invaliditet; problemi u učenju

Hrčak ID:

42352

URI

https://hrcak.srce.hr/42352

Datum izdavanja:

23.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 10.187 *