Skip to the main content

Original scientific paper

ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA

Marinko Jakovljević


Full text: croatian doc 229 Kb

page 87-109

downloads: 4.943

cite

Full text: english doc 224 Kb

page 87-109

downloads: 22.830

cite


Abstract

Odnosi s javnošću u marketingu i promociji turističkih destinacija u Hrvatskoj su kao dio promocijskog i komunikacijskoga miksa u značajnoj uporabi. Turističke organizacije državne, regionalne i lokalne razine koje upravljaju destinacijama troše na odnose s javnošću od 38 pa čak do 65 posto sredstava namijenjenih funkcionalnim troškovima. Stoga se može zaključiti da oni imaju značajnu pa i vodeću ulogu u promociji. Istovremeno, autor je istraživanjem došao do zaključka da su odnosi s javnošću kao kategorija nedovoljno prepoznati i bilo bi nužno izraditi jedinstveni model odnosa s javnošću i prilagoditi uporabi u marketingu u turizmu.

Keywords

odnosi s javnošću; turistička destinacija; promocija; marketing; Hrvatska

Hrčak ID:

43445

URI

https://hrcak.srce.hr/43445

Publication date:

18.5.2009.

Article data in other languages: english

Visits: 31.885 *