Original scientific paper
ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA
Marinko Jakovljević
Full text: croatian doc 229 Kb
page 87-109
downloads: 4.929
cite
APA 6th Edition
Jakovljević, M. (2009). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova, 3 (1), 87-109. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/43445
MLA 8th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova, vol. 3, no. 1, 2009, pp. 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova 3, no. 1 (2009): 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445
Harvard
Jakovljević, M. (2009). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA', Acta turistica nova, 3(1), pp. 87-109. Available at: https://hrcak.srce.hr/43445 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Jakovljević M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova [Internet]. 2009 [cited 2024 November 22];3(1):87-109. Available from: https://hrcak.srce.hr/43445
IEEE
M. Jakovljević, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA", Acta turistica nova, vol.3, no. 1, pp. 87-109, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/43445. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: english doc 224 Kb
page 87-109
downloads: 22.809
cite
APA 6th Edition
Jakovljević, M. (2009). ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova, 3 (1), 87-109. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/43445
MLA 8th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova, vol. 3, no. 1, 2009, pp. 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Jakovljević, Marinko. "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA." Acta turistica nova 3, no. 1 (2009): 87-109. https://hrcak.srce.hr/43445
Harvard
Jakovljević, M. (2009). 'ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA', Acta turistica nova, 3(1), pp. 87-109. Available at: https://hrcak.srce.hr/43445 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Jakovljević M. ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA. Acta turistica nova [Internet]. 2009 [cited 2024 November 22];3(1):87-109. Available from: https://hrcak.srce.hr/43445
IEEE
M. Jakovljević, "ULOGA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MARKETINGU TURISTIČKIH DESTINACIJA", Acta turistica nova, vol.3, no. 1, pp. 87-109, 2009. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/43445. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
Odnosi s javnošću u marketingu i promociji turističkih destinacija u Hrvatskoj su kao dio promocijskog i komunikacijskoga miksa u značajnoj uporabi. Turističke organizacije državne, regionalne i lokalne razine koje upravljaju destinacijama troše na odnose s javnošću od 38 pa čak do 65 posto sredstava namijenjenih funkcionalnim troškovima. Stoga se može zaključiti da oni imaju značajnu pa i vodeću ulogu u promociji. Istovremeno, autor je istraživanjem došao do zaključka da su odnosi s javnošću kao kategorija nedovoljno prepoznati i bilo bi nužno izraditi jedinstveni model odnosa s javnošću i prilagoditi uporabi u marketingu u turizmu.
Keywords
odnosi s javnošću; turistička destinacija; promocija; marketing; Hrvatska
Hrčak ID:
43445
URI
https://hrcak.srce.hr/43445
Publication date:
18.5.2009.
Article data in other languages:
english
Visits: 31.821
*