Skip to the main content

Preliminary communication

Utjecaj odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke

Dubravka Sinčić Ćorić orcid id orcid.org/0000-0002-1834-5491 ; Ekonomski fakultet-Zagreb
Nataša Kurnoga Živadinović orcid id orcid.org/0000-0002-0055-7752 ; Ekonomski fakultet-Zagreb


Full text: croatian pdf 125 Kb

page 68-79

downloads: 1.182

cite


Abstract

Marketing općeg dobra obično se definira kao uspostavljanje odnosa suradnje između profitnog i neprofitnog sektora djelatnosti pri čemu obje strane ostvaruju određene koristi. Brojni su razlozi koji su pogodovali njegovu porastu. Među najznačajnijima je općenito povećana društvena osjetljivost, koja unosi brojne promjene u poslovno promišljanje. U radu se prikazuju rezultati istraživanja utjecaja pojedinih elemenata marketinga općeg dobra na spremnost kupca da promijeni postojeću marku proizvoda u korist one koja se povezuje s akcijom marketinga općeg dobra. Rezultati istraživanja upućuju da trajanje kampanje pozitivno utječe na spremnost kupca da promijeni marku proizvoda.

Keywords

marketing općeg dobra, marka koja podupire marketing općeg dobra

Hrčak ID:

53082

URI

https://hrcak.srce.hr/53082

Article data in other languages: english

Visits: 2.125 *