Skip to the main content

Professional paper

MARKETING KOMUNICIRANJE U FUNKCIJI USPJEŠNE PRODAJE

Fahrudin Fehrić ; Sveučilište „Vitez“ u Travniku
Darijo Jerković ; Sveučilište „Vitez“ u Travniku


Full text: croatian doc 224 Kb

page 89-103

downloads: 2.780

cite


Abstract

Uspješno komuniciranje sa kupcima, percepcija njihovih osobnosti i potreba je ključ novih marketinških shvatanja. U eri globalizacije i informatizacije koja rezultira sve jačom informiranosti kupaca kao i sve većim njihovim zahtjevima spram prodavača, postavlja se pitanje kako kreirati komunikaciju sa kupcima koja će rezultirati ne samo prodajom već i zadovoljstvom potrošača kao krajnjim ciljem. Rad je fokusiran na analizu svih elementa marketing komuniciranja u prodajnom procesu, trenutnim predožbama BiH privrednih subjekata o marketing komuniciranju, kao i preporukama autora kako organizirati i kanalizirati komunikaciju sa potrošačima u cilju obostranog zadovoljstva.

Keywords

diferenciranje; prodajni proces; prodajno osoblje; marketing komuniciranje

Hrčak ID:

75286

URI

https://hrcak.srce.hr/75286

Publication date:

27.12.2011.

Visits: 4.618 *