Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

USPJEŠNOST STUDENATA DVIJU GENERACIJA UČITELJSKOG STUDIJA U KOLEGIJIMA GLAZBE PRIJE I NAKON UVOĐENJA BOLONJSKIH PROGRAMA

Diana Atanasov-Piljek ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Igor Topolovac ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 749 Kb

str. 252-263

preuzimanja: 1.495

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 753 Kb

str. 372-384

preuzimanja: 373

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je ispitati jesu li studenti učiteljskog studija, koji su slušali kolegije glazbe na studiju prije primjene načela Bolonjske deklaracij,e manje uspješni od studenata učiteljskog studija koji su slušali kolegije glazbe nakon primjene Bolonjske deklaracije. U istraživanju je sudjelovalo 152 studenta/icE, apsolventa/ica i diplomiranih učitelja/ica razredne nastave. Podaci su prikupljeni metodom prikupljanja podataka iz postojeće dokumentacije, njihova uspoređivanja i analiziranja. Ovim istraživanjem utvrđena je značajna razlika u uspješnosti studenata iz glazbenih kolegija, pojedinačno i ukupno, prije i poslije primjene bolonjskih programa. Rezultati upućuju na potrebu daljnjeg praćenja razvoja visokoškolskog obrazovnog sustava u Hrvatskoj.

Ključne riječi

uspješnost; kolegiji glazbe; Bolonjska deklaracija; bolonjski sustav studiranja; integrirano poučavanje

Hrčak ID:

81792

URI

https://hrcak.srce.hr/81792

Datum izdavanja:

7.12.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.121 *