Full text: croatian pdf 1.027 Kb
page 569-580
downloads: 650
cite
APA 6th Edition
(2011). „Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO. Napredak, 152 (3-4), 569-580. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/82793
MLA 8th Edition
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO." Napredak, vol. 152, no. 3-4, 2011, pp. 569-580. https://hrcak.srce.hr/82793. Accessed 1 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO." Napredak 152, no. 3-4 (2011): 569-580. https://hrcak.srce.hr/82793
Harvard
(2011). '„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO', Napredak, 152(3-4), pp. 569-580. Available at: https://hrcak.srce.hr/82793 (Accessed 01 January 2025)
Vancouver
„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO. Napredak [Internet]. 2011 [cited 2025 January 01];152(3-4):569-580. Available from: https://hrcak.srce.hr/82793
IEEE
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO", Napredak, vol.152, no. 3-4, pp. 569-580, 2011. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/82793. [Accessed: 01 January 2025]
15.10.2011.