Recenzija, Prikaz slučaja
„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO
Puni tekst: hrvatski pdf 1.027 Kb
str. 569-580
preuzimanja: 642
citiraj
APA 6th Edition
(2011). „Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO. Napredak, 152 (3-4), 569-580. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/82793
MLA 8th Edition
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO." Napredak, vol. 152, br. 3-4, 2011, str. 569-580. https://hrcak.srce.hr/82793. Citirano 29.12.2024.
Chicago 17th Edition
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO." Napredak 152, br. 3-4 (2011): 569-580. https://hrcak.srce.hr/82793
Harvard
(2011). '„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO', Napredak, 152(3-4), str. 569-580. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/82793 (Datum pristupa: 29.12.2024.)
Vancouver
„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO. Napredak [Internet]. 2011 [pristupljeno 29.12.2024.];152(3-4):569-580. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82793
IEEE
"„Primjereno svima – Uključivanje djece s oštećenjem vida u sport“ Milković, J. (ur.), Hrvatski savez slijepih, Zagreb (2010.) Paul Ashwin: Analysing Teaching-Learning Interactions in Higher Education: Accounting for Structure and Agency (Analiza interakcije poučavanja i učenja u visokom obrazovanju: Objašnjenje s obzirom na strukturu i djelovanje) London-New York: Continuum International Publishing Group, 2009., 176. str. MATEMATIČKO-ENIGMATSKO DRUŠTVO", Napredak, vol.152, br. 3-4, str. 569-580, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/82793. [Citirano: 29.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
82793
URI
https://hrcak.srce.hr/82793
Datum izdavanja:
15.10.2011.
Posjeta: 1.293
*