Skip to the main content
  • Publication date: 26.06.2014.
  • Published on HRČAK: 19.02.2015.

Table of contents

Full text

TEORIJSKO ZNANJE I PRAKSA U GLOBALNOM OKRUŽENJU (page 7-13)

Jasmina Starc, Barbara Rodica, Iva Konda
Preliminary communication


PODRUČJA PRIMJENE STAVOVA POTROŠAČA (page 14-21)

Stanislav Nakić
Preliminary communication


OSOBINE USPJEŠNIH PRODAVAČA OGLASNOG PROSTORA (page 22-28)

Đurđica Bratičević, Irena Milković Krečar
Review article


ZNAČAJKE TRŽIŠNOGA NATJECANJA U SOFTVERSKOJ INDUSTRIJI REPUBLIKE HRVATSKE (page 29-40)

Nataša Rupčić, Marina Kurjaković
Review article


FACEBOOK, KOMUNIKACIJA 21.STOLJEĆA (page 48-52)

Ivana Vidak
Professional paper


FEMALE ENTREPRENEURSHIP – AS POTENTIAL BENEFIT TO THE ECONOMIC DEVELOPMENT OF SERBIA (page 53-57)

Miladin Kalinić, Marina Jovićević Simin, Dragan Janjušić
Professional paper


GARANCIJSKI ŽIG KAO FAKTOR PREFERENCIJA POTROŠAČA (page 58-61)

Marina Simin, Dragan Janjušić
Professional paper


GASTRONOMIJA KAO VAŽAN DIO TURISTIČKE PONUDE U HRVATSKOJ (page 62-67)

Katarina Drpić, Marko Vukman
Professional paper


KLJUČNI POKAZATELJI USPJEŠNOSTI PROCESA ZAŠTITE ZDRAVLJA, SIGURNOSTI NA RADU I ZAŠTITE OKOLIŠA (page 68-78)

M. Petras, I. Begović, D. Palačić
Professional paper


OBLIK I STRUKTURA POSLOVNOG PISMA (page 79-82)

Ivana Vidak
Professional paper


ODNOSI S JAVNOŠĆU U FUNKCIJI DRUŠTVENO ODGOVORNOG POSLOVANJA (page 84-91)

B. Skoko, Maja Mihovilović
Professional paper


POLOŽAJ ŽENA U MENAŽMENTU – NOVI TRENDOVI U FENOMENU STAKLENOG STROPA (page 98-107)

Vlatka Ružić, Martin Perušić
Professional paper


POUKE VELIKOG SLOMA 1929. I GLOBALNE KRIZE 2007. (page 108-112)

Sanja Bach, Željko Kardum
Professional paper


PRAVCI RAZVOJA PRODAJNIH KANALA OSIGURANJA U HRVATSKOJ I EUROPSKOJ UNIJI (page 113-118)

Miro Stipić
Professional paper


UNAPRJEĐIVANJE KVALITETE IZVRŠAVANJA PROBACIJSKIH POSLOVA (page 127-134)

Snježana Maloić, Dijana Šimpraga
Professional paper


USPOREDBA PLANIRANJA I PRIPREMANJA ZA NASTAVNI RAD NA RAZLIČITIM NIVOIMA ŠKOLOVANJA (page 135-140)

Vlado Halusek, Marijana Špoljarić
Professional paper


UTJECAJ INTERNET MARKETINGA NA RAZVOJ BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE (page 141-145)

Marko Vukman, Katarina Drpić
Professional paper


Visits: 148.115 *