Skip to the main content
  • Publication date: 19.07.2016.
  • Published on HRČAK: 19.07.2016.

Table of contents

Full text

Editorial (page 0-0)

Anita Pavković
Editorial


Decision making styles of investors in capital market (page 1-12)

Andrijana Mušura Gabor, Anita Knezović
Preliminary communication


Percepcija uloge društvenih mreža u promociji trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj (page 31-49)

Ivan Kovač, Draga Protrka, Ivan Novak
Preliminary communication


PEST/LE analiza opće okoline cementne industrije u Hrvatskoj (page 65-86)

Sanda Rašić Jelavić, Iva Brkić
Review article


Utjecaj proširenja marke na osobnost roditeljske marke (page 87-102)

Zoran Krupka, Ana Butara
Review article


Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stav prema marki (page 103-117)

Sunčana Piri Rajh, Dejan Husnjak
Review article


Temeljni pregled škole konkurentske dinamike u strateškom menadžmentu (page 119-130)

Radoslav Barišić
Review article


Financijska edukacija i djelo Roberta Kiyosakija (page 131-151)

Ivor Altaras Penda
Review article


Visits: 27.843 *