Skip to the main content

Review article

Djeca i mladi kao konzumenti masovnih medija. Etika i tržišne manipulacije potrebama mladih

Jasna Burić ; Croatian Radiotelevision, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 276 Kb

page 629-634

downloads: 6.307

cite


Abstract

Tržište masovnih medija velikim je svojim dijelom okrenuto djeci i mladima. Sadržaji koji se nude mladima u masovnim medijima, nadilaze, u negativnome smislu, nekoć obrazovne i poticajne školske primjere edukativnih programa ili časopisa za djecu. U medijskome prostoru prevladavaju sadržaji koji vrijeđaju dostojanstvo mlade osobe, koji manipuliraju njihovim potrebama, te koji potiču mlade na izbor lišen svakih vrijednosti, gdje je sve relativno i ništa sigurno. Autorica propitkuje trendove u modernim medijima lišenima svake odgovornosti, obligacija i sankcija. Pokušava definirati značajke medija 21. stoljeća u kojima je čovjekkonzument zatočenik medijske moći i utjecaja te traga za istinskim etičkim obzirom i smislom u medijima koji neće preskočiti čovjeka i njegove potrebe.

Keywords

mediji; masovni mediji; djeca; mladi; konzumerizam; etika

Hrčak ID:

68567

URI

https://hrcak.srce.hr/68567

Publication date:

17.5.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 11.514 *