Skip to the main content

Preliminary communication

Primjena direktnoga marketinga na obitelj kao krajnjega potrošača

Lana Kosić ; Anfap d.o.o.


Full text: croatian pdf 169 Kb

page 105-119

downloads: 2.934

cite


Abstract

U radu se istražuje i analizira primjena direktnoga marketinga na obitelj kao specifičnoga potrošača na tržištu krajnje potrošnje. Iznosi se sažeti pregled njegovih temeljnih obilježja kao jedne od danas najvažnijih marketinških aktivnosti koje omogućuju neposrednu, individualnu i dvosmjernu komunikaciju s krajnjim potrošačem. Sažeto se opisuju i specifičnosti ponašanja obitelji kao potrošačke jedinice na tržištu krajnje potrošnje i upućuje se na trendove koji utječu na potrošačko ponašanje obitelji. Posebice su istaknuta obilježja tržišne niše koju čine mlade obitelji, tj. obitelji s malom djecom (tzv. segment -9 do +9), a koja je iznimno zanimljiva marketinškim stručnjacima. U radu je opisano provedeno istraživanje o zadovoljstvu mladih obitelji programima direktnoga marketinga u Republici Hrvatskoj. Istraživanjem su potvrđene pretpostavke o prikladnosti primjene direktnih marketinških aktivnosti za izgradnju dugoročnih odnosa s obitelji kao krajnjim potrošačem te za stvaranje lojalnih potrošača - mladih obitelji koje aktivno traže informacije o proizvodima i uslugama.

Keywords

direktni marketing; tržište krajnje potrošnje; obitelj; životni ciklus obitelji

Hrčak ID:

74455

URI

https://hrcak.srce.hr/74455

Publication date:

15.6.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 5.240 *