Skip to the main content

Preliminary communication

POSTIGNUĆA I IZAZOVI ZNANSTVENE DISCIPLINE NOVA TEHNOLOGIJA U POUČAVANJU I UČENJU STUDENATA MAGISTARSKOG STUDIJA

Jozef Bushati ; University of Shkodra “Luigj Gurakuqi”
Bashkim Ruseti ; University of TiranaFakulty of EconomyDepartment of Applied Mathematics


Full text: english pdf 91 Kb

page 138-168

downloads: 264

cite

Full text: croatian pdf 91 Kb

page 138-168

downloads: 310

cite


Abstract

Članak je rezultat istraživanja i osobnog iskustva autora tijekom provedbe programa Nove tehnologije u poučavanju i učenju te iskustva ostalih kolega uključenih u provedbu programa na sveučilištima u Albaniji. Ovaj rad analizira prednosti koje će student (budući učitelj) dobiti znanstvenom disciplinom Obrazovne tehnologije. Istraživanje se temelji na suvremenoj literaturi o obrazovnim tehnologijama i nekim rezultatima kvalitativnih i kvantitativnih istraživanja o postignućima ovog programa. Akademska, povijesna i kurikulska pozadina služi kao uvod u ovaj rad. Autor govori o predmetuObrazovne tehnologije s obzirom na: razloge za uključivanje ove znanstvene discipline u kurikul magistarskog studija, razloge koji su doveli do razmatranja ovog prijedloga tijekom rasprava u kontekstu novih zbivanja u školi, izvješća o kvaliteti nastavnika, mogućnostima elektroničkog vrednovanja i testiranja, izgradnji vještina neophodnih za nastavnike te prednosti i koristi ove discipline. Realizacija programa nije povezana samo s postignućem, već i izazovima koji su predstavljeni u radu, a koji, uz obrazložene stavove i preporuke, predstavljaju završni dio istraživanja.

Keywords

informacijske i komunikacijske tehnologije; kvaliteta nastavnika; obrazovne tehnologije; vještine; vrednovanje

Hrčak ID:

72404

URI

https://hrcak.srce.hr/72404

Publication date:

30.9.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 1.243 *