Review article
Upotreba lutke u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
Livija Kroflin
; Josip Juraj Strossmajer University of Osijek, Osijek, Croatia
Abstract
Potrebu i važnost lutke u obrazovnom procesu potvrđuju sve raširenija praksa i sve brojniji stručni radovi. Pomoću lutke mogu se poučavati različiti nastavni predmeti, no ona je osobito pogodna za učenje jezika, kako prvoga, tako i svih sljedećih jezika, i to za polaznike različite dobi, različitoga znanja jezika i različite motiviranosti. Izvrsno je pomagalo pri oslobađanju od jezičnoga straha, budući da se polaznik osjeća zaklonjen lutkom, odvojen od lutke, pa lakše progovara na njemu stranomu jeziku jer lutka smije pogriješiti, smije biti čudna, smije biti smiješna. Ovaj rad bavi se upotrebom lutke u učenju inoga jezika, posebno hrvatskoga kao inoga jezika. Opisuje nastavni proces u kojemu se koristi lutkom: motivaciju, lutku kao polazište za lutkarsku igru i tekst kao polazište za lutkarsku igru: zadani, dramatizirani i vlastiti.
Keywords
lutka; poučavanje inoga jezika; hrvatski kao ini jezik
Hrčak ID:
81945
URI
Publication date:
28.12.2011.
Visits: 4.007 *