Skip to the main content

Review article

Upotreba lutke u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika

Livija Kroflin ; Josip Juraj Strossmajer University of Osijek, Osijek, Croatia


Full text: croatian pdf 151 Kb

page 197-209

downloads: 2.568

cite


Abstract

Potrebu i važnost lutke u obrazovnom procesu potvrđuju sve raširenija praksa i sve brojniji stručni radovi. Pomoću lutke mogu se poučavati različiti nastavni predmeti, no ona je osobito pogodna za učenje jezika, kako prvoga, tako i svih sljedećih jezika, i to za polaznike različite dobi, različitoga znanja jezika i različite motiviranosti. Izvrsno je pomagalo pri oslobađanju od jezičnoga straha, budući da se polaznik osjeća zaklonjen lutkom, odvojen od lutke, pa lakše progovara na njemu stranomu jeziku jer lutka smije pogriješiti, smije biti čudna, smije biti smiješna. Ovaj rad bavi se upotrebom lutke u učenju inoga jezika, posebno hrvatskoga kao inoga jezika. Opisuje nastavni proces u kojemu se koristi lutkom: motivaciju, lutku kao polazište za lutkarsku igru i tekst kao polazište za lutkarsku igru: zadani, dramatizirani i vlastiti.

Keywords

lutka; poučavanje inoga jezika; hrvatski kao ini jezik

Hrčak ID:

81945

URI

https://hrcak.srce.hr/81945

Publication date:

28.12.2011.

Article data in other languages: english

Visits: 4.007 *