Skip to the main content

Review article

Inkluzija djece s autizmom s gledišta odgojitelja

Esmeralda Sunko


Full text: croatian pdf 751 Kb

page 113-126

downloads: 1.061

cite


Abstract

Problem inkluzije u praksi posebno je naglašen kod djece s autizmom u dječjim vrtićima. Pretpostavke koje je potrebno ostvariti za provođenje inkluzije odnose se na probleme koji priječe ostvarivanje inkluzijskih vrednota. Jedna od vrlo važnih pretpostavki inkluzije jest redefiniranje uloge odgojitelja, kao i njihova osobna potreba odgoja i obrazovanja za prihvaćanjem djece s posebnim potrebama. Neodgovarajući položaj odgojitelja u dijagnostičkim postupcima umanjuje i njihovu odgojnu ulogu. Rezultati ispitivanja koji su prezentirani u ovom radu pokazuju stavove odgojitelja prema inkluziji kada se radi o djetetu s autizmom i naglašuju značajnu razliku u stavovima između odgojitelja s više i onih s manje godina radnog staža. S obzirom na rezultate ispitivanja, nužna je edukacija odgojitelja.

Keywords

problem inkluzije u praksi; autizam u dječjim vrtićima; stavovi odgojitelja prema inkluziji; dijagnostički postupci; edukacjia odgojitelja

Hrčak ID:

82352

URI

https://hrcak.srce.hr/82352

Publication date:

31.3.2010.

Article data in other languages: english

Visits: 5.239 *