Skip to the main content

Professional paper

Računalo u istraživačkom radu učenika u nastavi matematike

Željka Bjelanović Dijanić orcid id orcid.org/0000-0003-3528-9046 ; Srednja škola Čazma


Full text: croatian pdf 1.395 Kb

page 203-218

downloads: 2.289

cite


Abstract

Suvremena nastava prirodnih predmeta naglašava važnost aktivnosti i samostalnog učenja učenika te zahtijeva uvođenje učenika u istraživačku nastavu. U nastavi matematike to se može realizirati korištenjem računala i specijaliziranih programa. U radu su prikazana tri modela korištenja računala i programa dinamične geometrije GeoGebra kao alata za istraživanje učenika u nastavi matematike: učenje otkrivanjem, istraživački usmjerena nastava i projektna nastava. Istraživanjem u nastavi učenicima se ukazuje na izvorni
ciklus znanstvenog istraživanja te ih se potiče na kritički odnos prema prikazanim činjenicama, znatiželja i stvaralaštvo, povećava se motivacija, razvija se sposobnost apstrahiranja, generaliziranja te induktivnog zaključivanja što je u nastavi matematike izuzetno važno.

Keywords

aplet; istraživački usmjerena nastava; kognitivni angažman; programi dinamične geometrije; projektna nastava; računalo; učenje otkrivanjem

Hrčak ID:

82871

URI

https://hrcak.srce.hr/82871

Publication date:

15.4.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 3.932 *