Skip to the main content

Professional paper

INTEGRIRANI NASTAVNI DANI POVODOM DANA VODA

Nives Bogdan ; OŠ kraljice Jelene, Solin, Hrvatska


Full text: croatian pdf 288 Kb

page 230-244

downloads: 6.245

cite


Abstract

Članak govori o izvedbi integriranih nastavnih dana s učenicima nižih razreda u OŠ
kraljice Jelene, PŠ Kučine. Cilj ovih dana bio je upoznati vodu ponajviše učenjem putem
izvođenja pokusa, učenjem otkrivanjem u neposrednoj životnoj stvarnosti. Ovakav istraživački
oblik rada budi kod učenika veliko zanimanje, motivaciju, zadovoljstvo u školi, aktivnost
i želju za otkrivanjem novoga i istraživanjem te za međusobnom suradnjom.
Ukratko su prikazane aktivnosti učenika i učitelja kroz više nastavnih predmeta (priroda i
društvo, hrvatski jezik, matematika, likovna kultura, glazbena kultura i tjelesna i zdravstvena
kultura). Najtemeljitije su prikazane aktivnosti učenika trećeg razreda budući da je autorica
teksta osmislila ove dane i većina se aktivnosti odvijala upravo u njezinu razredu

Keywords

integrirani nastavni dani; kreativnost; pokusi; učeničko istraživanje

Hrčak ID:

95254

URI

https://hrcak.srce.hr/95254

Publication date:

17.12.2012.

Article data in other languages: english german

Visits: 7.883 *