Skip to the main content

Preliminary communication

Elektronički mediji kao ključ konkurentnosti tranzicijskih zemalja

Katerina Malić-Bandur


Full text: croatian pdf 531 Kb

page 280-285

downloads: 1.214

cite


Abstract

Tranzicija je višedimenzionalan proces koji u političkom smislu znači prijelaz u demokratsko društvo, a u ekonomskim terminima uspostavljanje slobodnog tržišta. Tranzicijska promjena svakako uključuje novu ulogu i položaj elektroničkih medija. Pitanje utjecaja elektroničkih medija u tranziciji nije samo pitanje slobode medija već se koristi i kao mjerilo uspješne tranzicije. Proces tranzicije je - prije svega - proces stjecanja konkurentnosti i to prvenstveno proizvodnih poduzeća. To su stručno vrlo zahtjevne promjene u internoj organizaciji svakog poduzeća, u managementu, poslovnim procesima i njihovoj prilagodbi širim regionalnim, europskim i globalnim tržištima. Elektronički mediji predstavljaju temelj postizanja konkurentnosti tvrtki omogućujući im nastup na globalnom tržištu. Elektronički mediji omogućuju efikasnost rada tvrtki, a samim time konkurentno održanje na tržištu. To je od presudnog značenja za velik broj hrvatskih tvrtki koje s elektroničkim medijima koje danas koriste nemaju prilike u međunarodnoj konkurenciji. Pretpostavka od koje se polazi je da elektronički mediji utječu na sposobnost poduzeća u savladavanju svojih konkurentskih prednosti i time se lakše uključi na globalna tržišta

Keywords

tranzicija; elektronički mediji; kompetitivnost; stupanj diversifikacije u produkciji i elektronički mediji

Hrčak ID:

9258

URI

https://hrcak.srce.hr/9258

Publication date:

23.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 2.638 *