Skip to the main content

Professional paper

Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado

Krešimir Dabo ; National Folk Dance Ensemble of Croatia Lado


Full text: croatian pdf 286 Kb

page 171-185

downloads: 1.488

cite

Full text: english pdf 252 Kb

page 187-201

downloads: 339

cite


Abstract

U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški
stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do
tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje
jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje
ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije
brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu
na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.

Keywords

Lado (ansambl) brendiranje; izvedbene umjetnosti; folklor

Hrčak ID:

97811

URI

https://hrcak.srce.hr/97811

Publication date:

28.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.961 *