Professional paper
Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado
Krešimir Dabo
; National Folk Dance Ensemble of Croatia Lado
Full text: croatian pdf 286 Kb
page 171-185
downloads: 1.613
cite
APA 6th Edition
Dabo, K. (2012). Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, (17), 171-185. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97811
MLA 8th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja, vol. , no. 17, 2012, pp. 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja , no. 17 (2012): 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811
Harvard
Dabo, K. (2012). 'Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado', Etnološka istraživanja, (17), pp. 171-185. Available at: https://hrcak.srce.hr/97811 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Dabo K. Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja [Internet]. 2012 [cited 2024 November 24];(17):171-185. Available from: https://hrcak.srce.hr/97811
IEEE
K. Dabo, "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado", Etnološka istraživanja, vol., no. 17, pp. 171-185, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97811. [Accessed: 24 November 2024]
Full text: english pdf 252 Kb
page 187-201
downloads: 408
cite
APA 6th Edition
Dabo, K. (2012). Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja, (17), 171-185. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/97811
MLA 8th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja, vol. , no. 17, 2012, pp. 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Dabo, Krešimir. "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado." Etnološka istraživanja , no. 17 (2012): 171-185. https://hrcak.srce.hr/97811
Harvard
Dabo, K. (2012). 'Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado', Etnološka istraživanja, (17), pp. 171-185. Available at: https://hrcak.srce.hr/97811 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Dabo K. Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado. Etnološka istraživanja [Internet]. 2012 [cited 2024 November 24];(17):171-185. Available from: https://hrcak.srce.hr/97811
IEEE
K. Dabo, "Uloga i važnost brendiranja tradicijske izvedbene umjetnosti na primjeru Ansambla Lado", Etnološka istraživanja, vol., no. 17, pp. 171-185, 2012. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/97811. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
U današnjem globaliziranom svijetu u kojem se komunikacijski i marketinški
stručnjaci bore za pozornost javnosti, u svijetu opterećenom informacijama do
tolike mjere da se javlja efekt apatije na poruke oglašivača, brendiranje postaje
jednim od ključnih faktora uspjeha tvrtki, proizvoda i usluga, među koje
ubrajamo i kulturne sadržaje. Tema rada vezana je uz važnost implementacije
brendiranja tradicijske umjetnosti kao kulturnog proizvoda na ovome tržištu
na primjeru jedinoga profesionalnog folklornog ansambla u Hrvatskoj.
Keywords
Lado (ansambl) brendiranje; izvedbene umjetnosti; folklor
Hrčak ID:
97811
URI
https://hrcak.srce.hr/97811
Publication date:
28.12.2012.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.561
*