Original scientific paper
ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA
Taner Altun
; Department of Primary Teacher Education, Karadeniz Technical University
Full text: croatian pdf 898 Kb
page 365-397
downloads: 891
cite
APA 6th Edition
Altun, T. (2013). ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education, 15 (2), 365-397. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/105557
MLA 8th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 2, 2013, pp. 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education 15, no. 2 (2013): 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557
Harvard
Altun, T. (2013). 'ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA', Croatian Journal of Education, 15(2), pp. 365-397. Available at: https://hrcak.srce.hr/105557 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Altun T. ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];15(2):365-397. Available from: https://hrcak.srce.hr/105557
IEEE
T. Altun, "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 2, pp. 365-397, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/105557. [Accessed: 22 December 2024]
Full text: english pdf 898 Kb
page 365-397
downloads: 512
cite
APA 6th Edition
Altun, T. (2013). ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education, 15 (2), 365-397. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/105557
MLA 8th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 2, 2013, pp. 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Altun, Taner. "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA." Croatian Journal of Education 15, no. 2 (2013): 365-397. https://hrcak.srce.hr/105557
Harvard
Altun, T. (2013). 'ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA', Croatian Journal of Education, 15(2), pp. 365-397. Available at: https://hrcak.srce.hr/105557 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Altun T. ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2024 December 22];15(2):365-397. Available from: https://hrcak.srce.hr/105557
IEEE
T. Altun, "ISTRAŽIVANJE PEDAGOŠKOGA I PREDMETNOGA TEHNOLOŠKOG ZNANJA UČITELJA NA OSNOVU NJIHOVIH DEMOGRAFSKIH PROFILA", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 2, pp. 365-397, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/105557. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Ovo istraživanje ima za cilj ispitati pedagoško i predmetno tehnološko znanje (eng. TPACK – Technological Pedagogical and Content Knowledge) učitelja na osnovu različitih varijabli. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 322 učitelja u gradu Trabzonu. Kao instrument prikupljanja podataka korištena je verzija TPACK skale prilagođena turskome jeziku. Dobiveni podatci analizirani su SPPS 15 računalnim programom. Tijekom statističke analize koristili su se nezavisni t-test, ANOVA i Mann-Whitneyjev U-test. Rezultati upućuju na to da postoje značajne veze i bitne razlike između varijabli spola, postojanja internetske veze i korištenja kompjuterskih laboratorija u školi, korištenja edukativnih računalnih programa i podčimbenika TPACK skale. Preporučuje se organiziranje što više praktičnih trajnih stručnih usavršavanja za učitelje da bi se bolje iskoristile pedagoške prednosti informacijsko-komunikacijske tehnologije u osnovnim školama.
Keywords
demografske varijable; TPACK (eng.) – pedagoško i predmetno tehnološko znanje; učitelj
Hrčak ID:
105557
URI
https://hrcak.srce.hr/105557
Publication date:
27.6.2013.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.816
*