Original scientific paper
Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada
Ljiljana Mavrin-Cavor
Full text: croatian pdf 4.836 Kb
page 99-110
downloads: 455
cite
APA 6th Edition
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 23 (1), 99-110. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/108295
MLA 8th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada." Defektologija, vol. 23, no. 1, 1987, pp. 99-110. https://hrcak.srce.hr/108295. Accessed 24 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada." Defektologija 23, no. 1 (1987): 99-110. https://hrcak.srce.hr/108295
Harvard
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). 'Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada', Defektologija, 23(1), pp. 99-110. Available at: https://hrcak.srce.hr/108295 (Accessed 24 November 2024)
Vancouver
Mavrin-Cavor Lj. Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada. Defektologija [Internet]. 1987 [cited 2024 November 24];23(1):99-110. Available from: https://hrcak.srce.hr/108295
IEEE
Lj. Mavrin-Cavor, "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada", Defektologija, vol.23, no. 1, pp. 99-110, 1987. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/108295. [Accessed: 24 November 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
108295
URI
https://hrcak.srce.hr/108295
Publication date:
5.10.1987.
Visits: 917
*