Izvorni znanstveni članak
Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada
Ljiljana Mavrin-Cavor
Puni tekst: hrvatski pdf 4.836 Kb
str. 99-110
preuzimanja: 455
citiraj
APA 6th Edition
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada. Defektologija, 23 (1), 99-110. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108295
MLA 8th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada." Defektologija, vol. 23, br. 1, 1987, str. 99-110. https://hrcak.srce.hr/108295. Citirano 24.11.2024.
Chicago 17th Edition
Mavrin-Cavor, Ljiljana. "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada." Defektologija 23, br. 1 (1987): 99-110. https://hrcak.srce.hr/108295
Harvard
Mavrin-Cavor, Lj. (1987). 'Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada', Defektologija, 23(1), str. 99-110. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108295 (Datum pristupa: 24.11.2024.)
Vancouver
Mavrin-Cavor Lj. Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada. Defektologija [Internet]. 1987 [pristupljeno 24.11.2024.];23(1):99-110. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108295
IEEE
Lj. Mavrin-Cavor, "Razlike u usvojenosti gradiva iz matematike u učenika usporenog kognitivnog razvoja uključenih u različite oblike odgojno-obrazovnog rada", Defektologija, vol.23, br. 1, str. 99-110, 1987. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108295. [Citirano: 24.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108295
URI
https://hrcak.srce.hr/108295
Datum izdavanja:
5.10.1987.
Posjeta: 917
*