Preliminary communication
Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti
Daria Tot
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Full text: english pdf 755 Kb
page 801-821
downloads: 336
cite
APA 6th Edition
Tot, D. (2013). Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education, 15 (3), 801-821. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/109278
MLA 8th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 3, 2013, pp. 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education 15, no. 3 (2013): 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278
Harvard
Tot, D. (2013). 'Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti', Croatian Journal of Education, 15(3), pp. 801-821. Available at: https://hrcak.srce.hr/109278 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Tot D. Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2025 January 03];15(3):801-821. Available from: https://hrcak.srce.hr/109278
IEEE
D. Tot, "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 3, pp. 801-821, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/109278. [Accessed: 03 January 2025]
Full text: croatian pdf 755 Kb
page 801-821
downloads: 593
cite
APA 6th Edition
Tot, D. (2013). Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education, 15 (3), 801-821. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/109278
MLA 8th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education, vol. 15, no. 3, 2013, pp. 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278. Accessed 3 Jan. 2025.
Chicago 17th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education 15, no. 3 (2013): 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278
Harvard
Tot, D. (2013). 'Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti', Croatian Journal of Education, 15(3), pp. 801-821. Available at: https://hrcak.srce.hr/109278 (Accessed 03 January 2025)
Vancouver
Tot D. Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [cited 2025 January 03];15(3):801-821. Available from: https://hrcak.srce.hr/109278
IEEE
D. Tot, "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti", Croatian Journal of Education, vol.15, no. 3, pp. 801-821, 2013. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/109278. [Accessed: 03 January 2025]
Abstract
U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 876 ispitanika, učitelja razredne i predmetne nastave, vodstva te učenika osnovnih škola. Odrasli ispitanici najvažnijim mjerljivim indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti smatraju izgrađen topao i ljudski odnos prema učenicima i drugim djelatnicima škole. Rangiranjem je utvrđeno da su učenici prva tri mjesta namijenili onim indikatorima učiteljske kompetentnosti koji su usmjereni učeničkim potrebama. Faktorskom su analizom dvadeset tri indikatora suvremene učiteljske kompetentnosti razvrstana u tri skupine, kako u učeničkim procjenama tako i u procjenama odraslih ispitanika. Utvrđene su statistički značajne razlike u njihovu mišljenju. Rezultati istraživanja imaju aplikacijsku vrijednost jer upućuju na preporuke za neprestanim nadopunjavanjem profesionalnih učiteljskih kompetencija zbog preuzimanja novih uloga u suvremenom poučavanju.
Keywords
nastavna umijeća; učiteljsko zanimanje
Hrčak ID:
109278
URI
https://hrcak.srce.hr/109278
Publication date:
24.9.2013.
Article data in other languages:
english
Visits: 2.105
*