Prethodno priopćenje
Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti
Daria Tot
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Puni tekst: engleski pdf 755 Kb
str. 801-821
preuzimanja: 336
citiraj
APA 6th Edition
Tot, D. (2013). Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education, 15 (3), 801-821. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109278
MLA 8th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 3, 2013, str. 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education 15, br. 3 (2013): 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278
Harvard
Tot, D. (2013). 'Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti', Croatian Journal of Education, 15(3), str. 801-821. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109278 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Tot D. Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 05.01.2025.];15(3):801-821. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109278
IEEE
D. Tot, "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 3, str. 801-821, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109278. [Citirano: 05.01.2025.]
Puni tekst: hrvatski pdf 755 Kb
str. 801-821
preuzimanja: 593
citiraj
APA 6th Edition
Tot, D. (2013). Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education, 15 (3), 801-821. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/109278
MLA 8th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education, vol. 15, br. 3, 2013, str. 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278. Citirano 05.01.2025.
Chicago 17th Edition
Tot, Daria. "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti." Croatian Journal of Education 15, br. 3 (2013): 801-821. https://hrcak.srce.hr/109278
Harvard
Tot, D. (2013). 'Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti', Croatian Journal of Education, 15(3), str. 801-821. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/109278 (Datum pristupa: 05.01.2025.)
Vancouver
Tot D. Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Croatian Journal of Education [Internet]. 2013 [pristupljeno 05.01.2025.];15(3):801-821. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109278
IEEE
D. Tot, "Procjene učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti", Croatian Journal of Education, vol.15, br. 3, str. 801-821, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/109278. [Citirano: 05.01.2025.]
Sažetak
U radu su prikazani rezultati ispitivanja mišljenja učenika, učitelja i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 876 ispitanika, učitelja razredne i predmetne nastave, vodstva te učenika osnovnih škola. Odrasli ispitanici najvažnijim mjerljivim indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti smatraju izgrađen topao i ljudski odnos prema učenicima i drugim djelatnicima škole. Rangiranjem je utvrđeno da su učenici prva tri mjesta namijenili onim indikatorima učiteljske kompetentnosti koji su usmjereni učeničkim potrebama. Faktorskom su analizom dvadeset tri indikatora suvremene učiteljske kompetentnosti razvrstana u tri skupine, kako u učeničkim procjenama tako i u procjenama odraslih ispitanika. Utvrđene su statistički značajne razlike u njihovu mišljenju. Rezultati istraživanja imaju aplikacijsku vrijednost jer upućuju na preporuke za neprestanim nadopunjavanjem profesionalnih učiteljskih kompetencija zbog preuzimanja novih uloga u suvremenom poučavanju.
Ključne riječi
nastavna umijeća; učiteljsko zanimanje
Hrčak ID:
109278
URI
https://hrcak.srce.hr/109278
Datum izdavanja:
24.9.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 2.105
*