Review article
Jedan na jedan - individualno poučavanje hrvatskoga kao stranoga jezika
Lidija Ban
; Faculty of Philosophy, Thracian University, Edirne, Turkey
Darko Matovac
orcid.org/0000-0003-2919-2029
; Faculty of Philosophy, Thracian University, Edirne, Turkey
Abstract
U radu se govori o individualnome poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika, tzv. poučavanju jedan na jedan, koje je u literaturi najzanemarenije područje poučavanja stranoga jezika. Raspravlja se o prednostima i nedostatcima takvoga poučavanja, osobito u okvirima usustavljenoga školovanja, te o iskustvima koja proizlaze iz takvoga oblika poučavanja. Teorijskim su promišljanjima pridodana i osobna iskustva, a za potrebe rada provedeno je kratko istraživanje s polaznikom individualne nastave hrvatskoga kao stranoga jezika na visokoškolskoj razini. Time se uvidjelo koliko su teorijske pretpostavke o individualnom poučavanju uistinu primjenjive u praksi. Usustavljivanje postojećih i novih spoznaja može pomoći svima.
Keywords
hrvatski kao strani jezik; poučavanje stranoga jezika; individualno poučavanje; jedan na jedan
Hrčak ID:
111211
URI
Publication date:
28.12.2012.
Visits: 2.295 *