Skip to the main content

Review article

Jedan na jedan - individualno poučavanje hrvatskoga kao stranoga jezika

Lidija Ban ; Faculty of Philosophy, Thracian University, Edirne, Turkey
Darko Matovac orcid id orcid.org/0000-0003-2919-2029 ; Faculty of Philosophy, Thracian University, Edirne, Turkey


Full text: croatian pdf 173 Kb

page 237-253

downloads: 886

cite


Abstract

U radu se govori o individualnome poučavanju hrvatskoga kao stranoga jezika, tzv. poučavanju jedan na jedan, koje je u literaturi najzanemarenije područje poučavanja stranoga jezika. Raspravlja se o prednostima i nedostatcima takvoga poučavanja, osobito u okvirima usustavljenoga školovanja, te o iskustvima koja proizlaze iz takvoga oblika poučavanja. Teorijskim su promišljanjima pridodana i osobna iskustva, a za potrebe rada provedeno je kratko istraživanje s polaznikom individualne nastave hrvatskoga kao stranoga jezika na visokoškolskoj razini. Time se uvidjelo koliko su teorijske pretpostavke o individualnom poučavanju uistinu primjenjive u praksi. Usustavljivanje postojećih i novih spoznaja može pomoći svima.

Keywords

hrvatski kao strani jezik; poučavanje stranoga jezika; individualno poučavanje; jedan na jedan

Hrčak ID:

111211

URI

https://hrcak.srce.hr/111211

Publication date:

28.12.2012.

Article data in other languages: english

Visits: 2.295 *