Skip to the main content

Preliminary communication

Web stranice hrvatskih logističkih tvrtki: prednost ili nedostatak?

Irena Oroz Štancl orcid id orcid.org/0000-0002-3980-2575 ; Laneris Ltd, Velika Gorica, Croatia


Full text: croatian pdf 1.192 Kb

page 158-178

downloads: 589

cite

Full text: english pdf 1.192 Kb

page 158-178

downloads: 904

cite


Abstract

Na temelju postojećih spoznaja o prednostima internetskog marketinga provedena je analiza sadržaja web stranica hrvatskih logističkih tvrtki čiji je osnovni cilj utvrditi postojeću razinu kvalitete web stranica odabranih tvrtki kroz odgovore na pitanja o identitetu tvrtke i promociji, uslugama, sadržaju, korisnosti, upravljanju, održavanju i lokaciji web stranica hrvatskih logističkih tvrtki. Prema saznanjima autorice do sada nije bilo prethodnih istraživanja aktivnosti internetskog marketinga te njegove zastupljenosti u marketinškoj strategiji hrvatskih logističkih tvrtki, stoga je svrha rada doprinijeti postojećim spoznajama.

Keywords

logistika; logističke tvrtke; web stranice; analiza sadržaja; internetski marketing

Hrčak ID:

112781

URI

https://hrcak.srce.hr/112781

Publication date:

31.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.881 *