Skip to the main content

Original scientific paper

KOMPETENCIJE UČITELJA U OSNOVNIM ŠKOLAMA ZA PRIPREMU MATERIJALA ZA MULTIMEDIJSKO UČENJE

Matjaž Duh ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Tomaž Bratina ; Faculty of Education, University of Maribor, Maribor, Slovenia
Marjan Krašna ; Faculty of Arts, University of Maribor, Maribor, Slovenia


Full text: english pdf 440 Kb

page 333-342

downloads: 1.038

cite


Abstract

Napredovanje računalnog hardvera i softvera, te autorskih alata omogućilo je širu uporabu materijala za multimedijalno učenje u osnovnom obrazovanju. Nastavnici u osnovnom obrazovanju ( niža razina osnovnoškolci ) trebaju razmotriti prednosti materijala za učenje multimedijskih sadržaja. Oni su ne samo korisnici gotovih materijala za multimedijalno učenje, nego i proizvođači ili širitelji. Nastavnička razina kompetencija u primjeni multimedijskih nastavnih materijala raste. Uvodni tečajevi i povećana dostupnost obrazovne opreme su promijenili nastavni paradigmu. Čak i nastavnici u osnovnim školama trebaju imati kompetencije za stvaranje e-learning materijals. Razlike između preporuka i stvarnosti mogu se utvrditi samo s podacima, a u našem slučaju koristimo se anketama. Rad nastavnika kao tvoraca multimedijalnih materijala za učenje i njihovu motivaciju promatra se u ovom članku. Naše istraživanje je usmjereno na nastavnika na nižim razinama osnovnih škola ( osnovno obrazovanje) jer su oni prvi korak u obrazovnoj piramidi.

Keywords

materijali za multimedijalno učenje; digitalne kompetencije, materijali za e-učenje, osnovno obrazovanje, učitelj u razredu

Hrčak ID:

113093

URI

https://hrcak.srce.hr/113093

Publication date:

20.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.880 *