Skip to the main content

Preliminary communication

Istraživačka studija integracije Facebook-a u upravljanje razredom

Chris Adalikwu ; HUFS College of Business


Full text: croatian pdf 723 Kb

page 1057-1068

downloads: 661

cite

Full text: english pdf 723 Kb

page 1057-1068

downloads: 474

cite


Abstract

Ovo istraživanje zauzima gledište upravljanja razredom, a cilj mu je analizirati interakciju između studenata i mentora na razrednim Facebook stranicama i društveno umrežavanje studenata putem Facebook-a, a s pomoću funkcija koje Facebook pruža. Istraživanje se usredotočuje na mišljenje studenata o Facebook-u kao razrednoj internetskoj stranici. Rezultati istraživanja pokazuju da većina studenata ima pozitivan stav prema svojim razrednim Facebook mrežnim stranicama u smislu sučelja sustava, razmjenjivanja osjećaja i komunikacije informacija. Kvalitativna analiza iznjedrila je pet tema: ulogu razrednog vođe, dijeljenje znanja, sučelje sustava, ulogu mentora i vrijednost razredne mrežne stranice.

Keywords

razredna mrežna stranica; pozitivan stav; društveno umrežavanje

Hrčak ID:

113285

URI

https://hrcak.srce.hr/113285

Publication date:

20.12.2013.

Article data in other languages: english

Visits: 2.182 *