Skip to the main content

Original scientific paper

Vjeronauk kao nastavni predmet u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi

Constantin Cucos ; Faculté de Psychologie et Sciences de l'Educacion, Université "Al. I. Cuza", Iasi, Rumunjska


Full text: croatian pdf 506 Kb

page 141-153

downloads: 400

cite


Abstract

Ovaj tekst je panoramski pregled školskoga vjeronauka u zemljama s pravoslavnom većinom u Istočnoj Europi, jer polazi od pravnoga stanja, a bavi se čak i didaktičkim praktičnim pitanjima u pravom smislu riječi. Prostor pravoslavne duhovnosti nudi heterogenost situacija i iskustava s obzirom na poučavanje religije u školi. Zajedničko obilježje predstavlja tranzicija, eksperimentiranje, prijelaz od empirijskih formula, eseja i pogrešaka na koherentne, racionalne i usavršene strategije. Očit je malen, ali izrazit napredak od amaterizma do profesionalizma.

Keywords

školski vjeronauk u zemljama pravoslavne većine u Istočnoj Europi

Hrčak ID:

113840

URI

https://hrcak.srce.hr/113840

Publication date:

18.6.2004.

Article data in other languages: german

Visits: 1.240 *