Skip to the main content

Review article

Pedagoška prevencija poremećaja u ponašanju adolescenata

Ljiljana Meščić-Blažević ; Strukovna škola Pula


Full text: croatian pdf 780 Kb

page 301-306

downloads: 3.868

cite

Full text: english pdf 469 Kb

page 307-307

downloads: 277

cite

Full text: german pdf 469 Kb

page 308-308

downloads: 239

cite


Abstract

Adolescencija je kritično razdoblje odrastanja u kojem su mladi ljudi izloženi brojnim rizicima i u kojem se manifestiraju različiti oblici poremećaja u ponašanju. Isto tako, to je razdoblje pogodno za primjenu različitih strategija pedagoške prevencije. Pedagoška prevencija temeljena je na konceptu jačanja zaštitnih faktora i osnaživanju osobnosti adolescenata radi sprječavanja nastanka i razvoja poremećaja u ponašanju. Osnovna je zadaća pedagoške prevencije poremećaja u ponašanju kod mladih ljudi razvijati adekvatne socijalne vještine i kompetencije te pozitivne modele ponašanja koji će im omogućiti lakše suočavanje i odupiranje mnogobrojnim pritiscima kojima su izloženi tijekom odrastanja. U radu se, sukladno temeljnim ciljevima pedagoške prevencije, predlažu neki oblici i mogućnosti preventivnog djelovanja u školskom kontekstu.

Keywords

pedagogija; adolescencija; poremećaji u ponašanju; pedagoška prevencija; čimbenici zaštite

Hrčak ID:

118308

URI

https://hrcak.srce.hr/118308

Publication date:

21.12.2007.

Article data in other languages: english german

Visits: 7.929 *