Skip to the main content

Preliminary communication

Doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika u primarnom obrazovanju

Tatjana Kovačević ; Primary school Turanj, Karlovac
Siniša Opić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Full text: english pdf 312 Kb

page 95-112

downloads: 7.821

cite

Full text: croatian pdf 312 Kb

page 95-112

downloads: 933

cite


Abstract

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati doprinos tradicijskih igara kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika primarnog obrazovanja. Modificirana verzija Upitnika o školskom nasilju (Buljan Flander, Karlović, Štimac, 2003) primijenjena je na uzorku od 232 učenika drugih, trećih i četvrtih razreda u četiri karlovačke osnovne škole. Prvim je ispitivanjem utvrđena kvaliteta međuljudskih odnosa i učestalost druženja učenika, a nakon primjene deset tradicijskih igara, u lipnju 2010. godine, provedeno je finalno ispitivanje. Dvjema hipotezama pretpostavljeno je postojanje statistički značajne razlike u kvaliteti međuljudskih odnosa i učestalosti druženja učenika prije i nakon provođenja tradicijskih igara. Rezultati istraživanja pokazali su poboljšanje međuljudskih odnosa među učenicima u razredu te porast druženja učenika izvan nastave nakon provođenja tradicijskih igara u školi.

Keywords

druženje učenika; međuljudski odnosi; primarno obrazovanje; tradicijska igra

Hrčak ID:

117853

URI

https://hrcak.srce.hr/117853

Publication date:

18.2.2014.

Article data in other languages: english

Visits: 10.064 *