Review article
O PROBLEMU SPOSOBNOSTI I NESPOSOBNOSTI ZA MATEMATIKU
Vladimir Kadum
Abstract
Autor u radu raspravlja o problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku, ističući da psihologija (još) nije dala odgovor na pitanje koje su to posebne sposobnosti za uspješno bavljenje matematikom i učenje matematičkih sadržaja, i kako se te posebne sposobnosti razvijaju.
Posebno analizira razmišljanja i stavove nekih matematičara i metodičara nastave matematike, koji su se bavili i proučavali problem sposobnosti i nesposobnosti za matematiku.
Ukazuje, da se zbog niza razloga, ne bi smjelo govoriti o učenicima sposobnim i nesposobnim za matematiku, već da je prihvatljivije (i pravilnije) govoriti o učenicima koji zaostaju u nastavi matematike i o učenicima koji pokazuju poseban interes za matematiku.
Keywords
sposobnost; nesposobnost; matematika; nastava; zaostajanje; poseban interes
Hrčak ID:
11544
URI
Publication date:
5.12.2006.
Visits: 4.937 *