Skip to the main content

Review article

O PROBLEMU SPOSOBNOSTI I NESPOSOBNOSTI ZA MATEMATIKU

Vladimir Kadum


Full text: croatian pdf 105 Kb

page 95-101

downloads: 3.029

cite


Abstract

Autor u radu raspravlja o problemu sposobnosti i nesposobnosti za matematiku, ističući da psihologija (još) nije dala odgovor na pitanje koje su to posebne sposobnosti za uspješno bavljenje matematikom i učenje matematičkih sadržaja, i kako se te posebne sposobnosti razvijaju.
Posebno analizira razmišljanja i stavove nekih matematičara i metodičara nastave matematike, koji su se bavili i proučavali problem sposobnosti i nesposobnosti za matematiku.
Ukazuje, da se zbog niza razloga, ne bi smjelo govoriti o učenicima sposobnim i nesposobnim za matematiku, već da je prihvatljivije (i pravilnije) govoriti o učenicima koji zaostaju u nastavi matematike i o učenicima koji pokazuju poseban interes za matematiku.

Keywords

sposobnost; nesposobnost; matematika; nastava; zaostajanje; poseban interes

Hrčak ID:

11544

URI

https://hrcak.srce.hr/11544

Publication date:

5.12.2006.

Article data in other languages: english

Visits: 4.937 *